anmeldelse af Kim Larsen: Sange fra 1. sal cd

Anbefalinger af 2 nye sange April 2019

Hej musik elskere 🙂 i denne uges blogindlæg vil jeg sætte fokus på 2 nye sange, den ene er Westlife nye single “Better man” og den anden er Jennifer Lopez “Medicine”.

Westlife er for alvor tilbage efter de blev gendannet og udgav deres første single siden 2011 “Hello my love” der blev et kæmpe comeback til dem. Nu er de klar med efterfølgeren og sangen er igen skrevet af bl.a Ed Sheeran og Westlife mange årige faste sangskriver Steve Mac, men i forhold til “Hello my love” er der her med “Better man” tale om en ballade. Igen synger både Shane, Nicky, Kian og Mark og det er dejligt at der er blevet plads til Kian og Nickys vokaler igen, “Better man” kommer ikke til at gå over i historien som deres bedste sang og “Hello my love” er klart bedre og mere deres stil men “Better man” er en god pop/ballade og igen nyder man Shanes fantastiske stemme og igen er det rart at Kian og Nicky også får lov til at synge da Kian altid har været en god sanger og Nicky kun er blevet en bedre sanger med årene. Det er godt uden det bliver for poppet eller for meget “Boyband” og man kan sagtens mærke og høre at de 4 mænd er blevet ældre og mere erfaren. Sangen og videoen kan høres og ses her: https://www.youtube.com/watch?v=ZEQOE1oZQ-4&list=PL5E2E5EF0C88AE4AE&index=1

Den anden nye sang er fra sangerinde, skuespillerinde, danser, entertainer m.m Jennifer Lopez og sangen hedder “Medicine” og rapperen French Montana medvirker også på nummeret. Sangen er mere i stil med den Jennifer lopez man musikalsk lærte at kende i slut 90erne og er ikke så moderne som nogle af hendes seneste udgivelser har været, og så er der ingen autotune eller andet på stemmen hvilket også er rart så man kan høre det er Miss Lopez og at hun er en kvinde med erfaring. Sangen er en fed pop optempo sang og så bliver den kun bedre af den forlænget udgave man får her i videoen der iovrit er inspireret lidt af Cirkus/tivoli og det er faktisk en super fed video også. Sangen og videoen kan høres og ses her: https://www.youtube.com/watch?v=A8N4_cjLXH8&list=PL4E1925D721D812E3&index=1

Det var lidt om 2 nye sange 🙂 er man til tidligere boyband der nu er blevet et mande band med 4 gode herre stemmer og en god pop/ballade skal man høre Westlife “Better man” er man mere til en god pop sang der bringer lidt minder tilbage til slut 90erne/start 00erne med en kvindelig kunstner der er mega dygtig og som både kan se godt ud, danse og samtidlig synge og spille skuespil så skal man høre Jennifer Lopez og French Montana sang “Medicine”

på lørdag skal jeg til koncert med Nikolaj og piloterne i Vejle som i vil kunne læse meget mere om i næste uge 🙂 og på fredag udkommer Gnags nye album hvilket i også i nærmeste fremtid vil kunne læse om her 🙂 så stay turn 🙂